چگونه پروتز را بر تن کردن

پروتز را چگونه بپوشیم و بر تن کنیم ؟ برای پوشیدن پروتز چه باید کرد ؟ چیزی که باید بدانید و به آن توجه کنید این است که پروتزی که شما استفاده می کنید دقیقا مطابق شما و نیاز های فردی تان تنظیم شده است. قرار گرفتن پروتز شما در جای خود را اصطلاحا بر تن کردن پروتز یا دونینگ نامیده می شود. چیزی که در جاسازی پروتز در اندام حائز اهمیت است این است که نباید باعث ایجاد چروک در اندام های باقی مانده شود به طوری که به سطح پوست آن ناحیه آسیب و جراحت نماید.

متخصص پروتز در کلینیک شما مناسب ترین و بهترین پروتز را مطابق شرایط تان به شما ارائه خواهند داد و بهترین تکنیک و روش را برای بر تن کردن و پوشیدن پروتز را به شما نشان خواهد داد.  علاوه بر این نیز وسایل کمکی برای پوشیدن پروتز مانند پودر ها ، جوراب کششی و دیگر موارد را به شما معرفی خواهند کرد. دو هدف مهم و اصلی پوشیدن پروتز و افزایش سطح فعالیت شما می باشد.

پیشنهاد مطالعه
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

متخصص پروتز باید برنامه ای را ارائه دهند که به تدریج میزان دفعاتی که پروتز پوشیده می شود افزایش یابد . این برنامه احتمالا بر اساس موقعیت شخص طراحی و ارائه خواهد شد؛ با این حال افراد به طور معمولا با دو ساعت در روز برنامه شان را آغاز می نمایند، و در دوره هایی  در طول چند هفته می باشد ، برنامه ی پوشیدن پروتز به تدریج افزایش خواهد یافت تا به کل روز برسد.

تلاش کردن برای این که خیلی سریع و در همان روز های اولیه میزان فعالیت تان را افزایش دهید می تواند منجر به بروز مشکلات و مسائلی همچون درد و سوزش پوستی شود. شما باید از انجام هر گونه فعالیتی خارج از برنامه ای که متخصص پروتز تان به شما ارائه داده است و منجر به عوارض غیر ضروری می شوند پرهیز کنید.

پیشنهاد مطالعه
با قطع عضو بودن چگونه می توان به مسافرت رفت ؟

استفاده و به تن کردن از پروتز در مدت زمان های طولانی تر هدفی است که به تدریج و آهسته آهسته وگام به گام محقق خواهد شد و به آن خواهید رسید. برعکس این حالت نیز، اگر که شما پروتز خود را به تعداد دفعات کافی نپوشید، دیگر مشکلات و مسائل نیز می توانند به وجود بیایند. از این رو بهتر است سرعت برنامه ی خود را پایین آورده و به تدریج  پیش بروید تا به یک استفاده کننده ی دائمی پروتز تبدیل شوید.

جهت انجام خدمت و مشاوره رایگان لطفا به بخش تماس سایت مراجعه فرمایید.

مرکز ارتوپدی فنی خرم آباد 

مرکز ارتوپدی فنی لرستان

 

پیشنهاد مطالعه
انواع مختلف محصولات بریس

پیام بگذارید