شکستگی مهره توراسیک

تشخیص شکستگی مهره توراسیک

برای تشخیص شکستگی مهره توراسیک ستون فقرات ، باید به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید تا شکستگی مهره را تایید کند . قبل از اینکه پزشک بتواند شرایط شما را تشخیص دهد و تایید کنه شکستگی مهره شما را و یک برنامه درمانی برای شما طراحی کند ، یک تاریخچه کامل و معاینه جسمی برای شما لازم است لازم است.

علل داخلی احتمالی زیادی وجود دارد و دانستن ریشه اصلی مسئله مهم است . بعد از اینکه پزشک فهمید که چه عاملی  ریشه اصلی و  باعث ناراحتی شما می شود . آزمایشات تشخیصی به نوعی توصیه می شود .

پیشنهاد مطالعه
انواع مختلف محصولات بریس

کم کردن فعالیت در اثر شکستگی مهره توراسیک 

شما به احتمال زیاد مجبور خواهید بود فعالیت های عادی روزانه خود را کم و محدود کنید . شما باید از هر گونه فعالیت و ورزش شدید خودداری فرمایید.

مطمئناً باید از بلند کردن وسایل سنگین و هر چیز دیگری که امکان دارد فشار بیش از حد بر مهره های شکسته شما ایجاد کند ، خودداری کنید.

اگر سالخورده و مسن باشید ،ممکن است پزشک شما را در حالت استراحت قرار دهد. استخوان های قدیمی تر برای بهبودی مدت بیشتری طول می کشند و به طور معمول از استخوان های جوان تر نازک تر و ضعیف تر هستند. این شکستگی را مانند هر استخوان شکسته دیگر درمان کنید . با دقت و جدی !

 

پیشنهاد مطالعه
قدم زدن صحیح به کمک پروتز

جهت انجام خدمت و مشاوره رایگان لطفا به بخش تماس سایت مراجعه فرمایید.

مرکز ارتوپدی فنی خرم آباد 

مرکز ارتوپدی فنی لرستان

 

 

پیام بگذارید