پروتز-موقت-و-اجزای-آن

چگونه نگهداری پروتز

چرا نگهداری پروتز و اندام در تماس با پروتز حائز اهمیت است ؟ پروتزی که در بدن قرار می گیرد مانند یکی از اعضای جدید بدن شما به حساب می آید. این بخش در واقع ابزار پیشرفته ای است که برای کمک و تقویت به استقلال شما  در حرکت و همچنین افزایش سطح فعالیت ها  و حرکت شما طراحی شده است.

هر روز که تجربه های جدیدی را به واسطه ی اندام پروتزی خود کسب می کنید ، میزان  وابستگی شما نیز به پروتز تان بیش تر خواهد شد.

در حال حاضر اگر که شما نیز از یک اندام پروتزی استفاده می کنید چیزی که برای شما حائز اهمیت است دنبال کردن دستور العمل هایی در راستای مراقبت و نگهداری از پروتز تان می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که پروتز نیز یک ابزار مکانیکیمی باشد که به همین ترتیب گاهی به تعمیر و نگه داری نیز نیاز دارد.

پیشنهاد مطالعه
ارتوزها

شما  عزیزان می توانید با مراجعه به پزشک معالج خود حداقل  به مدت سالی یک بار مشکلات احتمالی را که ممکن است برای پروتز شما به وجود بیاید را تشخیص داده و قبل از آسیب دیدن جدی و شکستن پروتز تان آن را اصلاح نمایید و از بروز حساسیت و آلرژی برای اندام در تماس با پروتز جلوگیری کرد . علاوه بر این در این بررسی ها فرصتی عالی دست می دهد تا در خصوص فن آوری های جدید و به روز رسانی های موجود در خصوص پروتز اطلاعاتی به دست بیاورید و صحبت کنید.

در صورت مفید بودن مطلب چگونه نگهداری پروتز را با دیگران به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه
پروتز زیبایی

جهت انجام خدمت و مشاوره رایگان لطفا به بخش تماس سایت مراجعه فرمایید.

مرکز ارتوپدی فنی خرم آباد 

مرکز ارتوپدی فنی لرستان

تماس با کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی پویا طب

 

پیام بگذارید