شکستگی مهره توراسیک

تشخیص شکستگی مهره توراسیک

برای تشخیص شکستگی مهره توراسیک ستون فقرات ، باید به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید تا شکستگی مهره را تایید کند . قبل از اینکه پزشک بتواند شرایط شما را تشخیص دهد و تایید کنه شکستگی مهره شما را و یک برنامه درمانی برای شما طراحی کند ، یک تاریخچه کامل و معاینه جسمی برای شما لازم است لازم است.

علل داخلی احتمالی زیادی وجود دارد و دانستن ریشه اصلی مسئله مهم است . بعد از اینکه پزشک فهمید که چه عاملی  ریشه اصلی و  باعث ناراحتی شما می شود . آزمایشات تشخیصی به نوعی توصیه می شود .

پیشنهاد مطالعه
اسکن داینامیک کف پا خرم اباد (لرستان)

کم کردن فعالیت در اثر شکستگی مهره توراسیک 

شما به احتمال زیاد مجبور خواهید بود فعالیت های عادی روزانه خود را کم و محدود کنید . شما باید از هر گونه فعالیت و ورزش شدید خودداری فرمایید.

مطمئناً باید از بلند کردن وسایل سنگین و هر چیز دیگری که امکان دارد فشار بیش از حد بر مهره های شکسته شما ایجاد کند ، خودداری کنید.

اگر سالخورده و مسن باشید ،ممکن است پزشک شما را در حالت استراحت قرار دهد. استخوان های قدیمی تر برای بهبودی مدت بیشتری طول می کشند و به طور معمول از استخوان های جوان تر نازک تر و ضعیف تر هستند. این شکستگی را مانند هر استخوان شکسته دیگر درمان کنید . با دقت و جدی !

 

پیشنهاد مطالعه
چگونه با کمک پروتز خود راه برویم؟

جهت انجام خدمت و مشاوره رایگان لطفا به بخش تماس سایت مراجعه فرمایید.

مرکز ارتوپدی فنی خرم آباد 

مرکز ارتوپدی فنی لرستان

 

 

پیام بگذارید