ساخت انواع کفش ارتوپدی بر اساس اسکن سه بعدی از خدمات برجسته و تخصصی کلینیک ارتوپد فنی پویا طب خرم آباد.

کفش های ارتوپدی (کفش های طبی) چه کمکی به شما می کنند؟

هر فرد بطور متوسط روزانه پنج هزار تا ده هزار قدم راه می رود. در تمام این مدت به علاوه مدتی که فرد سرپا ایستاده است، فشار وزن بدن ما به پاهای ما اعمال می شود. بنابراین سلامتی و آرامش پاهای ما، بر روی سلامت عمومی و راحتی ما اثر بسیار مهمی دارد.

همانطور که در مورد کفی های طبی هم گفته شد، پای ما، قلب دوم ماست. اختلالات ناحیه پا، نه تنها منجر به ایجاد درد و ناراحتی در پا، بلکه باعث مشکل و درد در زانو، مفصل لگن و کمر نیز می شوند. به علاوه اختلالات پا باعث کاهش تحرک فرد و ممانعت از راه رفتن و فعالیت فیزیکی می شوند که در نهایت باعث افزایش وزن، افزایش چربی های خون، بیماری های قلبی و سایر مشکلات ناشی از افزایش وزن می شوند.

به همین دلیل است که مشکلات پا باید جدی گرفته شود و هرچه سریعتر برای درمان و بهبود آنها اقدام شود.

یکی از راهکارهای بسیار خوب برای بهبود اختلالات ناحیه پا، استفاده از کفش های ارتوپدی یا کفش های طبی است. در گذشته، کفش های طبی ظاهر خوشایند و جذابی نداشتند. اما امروزه کفش های طبی از نظر ظاهر مانند کفش های معمولی هستند.

کلینیک سلامتی آنترک با همکاری با کمپانی های معتبر تولید کننده کفش های طبی، با کیفیت ترین کفش های ارتوپدی را به همشهریان عزیز ارائه می دهد. این کفشها نه تنها از لحاظ کیفیت و قدرت اصلاح اختلالات پا، در صدر قرار دارند، بلکه از نظر ظاهری تفاوتی با کفش های معمولی ندارند. مراجعه کنندگان عزیز لازم نیست برای سفارش کفش طبی از کلینیک آنترک، نگران ظاهر کفش باشند.

برخی از فواید کفش های طبی به شرح زیر هستند:

1 – کفش های طبی درد و ناراحتی پا را کاهش می دهند. در زمان راه رفتن و ایستادن فشار وزن ما به پاهای ما اعمال می شود. کفش های ارتوپدی باعث می شوند که نیروی وزن ما بطور متعادل بین قسمتهای مختلف پا توزیع شود و تنها به یک نقطه وارد نشود. در نتیجه درد یا مشکلات دیگر در ناحیه پا، زانو، کمر و لگن را کم می کنند.

2 – کفش های طبی قسمتهای مختلف پا را حمایت می کنند. برخی افراد دچار پیچ خوردگی مکرر مچ پا می شوند. برخی افراد از مشکلات مربوط به انگشتان یا ناخن های پا رنج می برند. برخی افراد دارای قوس بیش از حد یا کمتر از حد نرمال در ناحیه کف پا هستند. در تمام مشکلات ذکر شده و مشکلات مشابه نیاز هست که قسمتهای خاصی از پا بیشتر حمایت شوند. کفش های طبی این امر را برای ما میسر می کنند.

3 – کفش های طبی برای افرادیکه دچار اضافه وزن زیاد یا چاقی هستند، بسیار کمک کننده هستند. همانطور که ذکر شد نیروی وزن ما به پاهای ما اعمال می شود. در نتیجه هرچه وزن ما بیشتر باشد، فشار بیشتری به پاهای ما وارد می شود. کفش های ارتوپدی بعلت طراحی خاصی که دارند باعث می شوند که فشار کمتری به قسمتهای مختلف پا در افراد دارای وزن زیاد وارد شود.

4 – کفشهای ارتوپدی جریان خون پا را بهتر می کنند. این امر بویژه در مورد مبتلایان به دیابت و مبتلایان به بیماری های عروقی از اهمیت خاصی برخوردار است. در افراد مبتلا به دیابت یا افرادیکه از مشکلات عروقی رنج می برند، نارسایی جریان خون منجر به ایجاد زخمهایی می شود که درمان آنها بسیار مشکل است و در مواردی منجر به قطع عضو می گردد. استفاده از کفش های ارتوپدی با کمک به بهبود جریان خون، از ایجاد و بدتر شدن این زخمها جلوگیری می کند.

5 – کفشهای ارتوپدی از ایجاد اختلالات و تغییر شکل پا ناشی از کفش های نامناسب جلوگیری می کنند. انحراف انگشتان پا، میخچه، پینه، خار پاشنه، فرو رفتن ناخن در گوشت پا و بسیاری از اختلالات دیگر در ناحیه پا می توانند به علت استفاده از کفش های نامناسب ایجاد شوند. کفشهای ارتوپدی بدین دلیل که دقیقا بر اساس ساختار و عملکرد پا طبیعی طراحی شده اند، برخلاف خیلی از کفش ها منجر به اعمال فشارهای بیش از حد با مناطق مختلف پا و ایجاد عوارض نمی شوند.

6 – کفشهای ارتوپدی باعث افزایش تحرک پذیری ما می شوند. یکی از علل شایع کم تحرکی بویژه در افراد دارای اضافه وزن، سالمندان و افرادیکه دچار مشکلات پا هستند، ایجاد درد و ناراحتی در اثر راه رفتن است. کفشهای ارتوپدی با بهبود شرایط پا باعث کاهش درد و ناراحتی و افزایش میزان تحرک افراد می شوند. تحرک بیشتر باعث کنترل وزن، بهبود گردش خون، بهبود روحیه فرد و کاهش خطر بسیاری از بیماری ها می گردد.

جهت انجام خدمت و مشاوره رایگان لطفا به بخش تماس سایت مراجعه نمایید و تماس حاصل فرمایید.

تماس با کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی پویا طب