ساخت انواع کفی ارتوپدی بر اساس اسکن سه بعدی از خدمات تخصصی کلینیک ارتوپدی فنی پویا طب خرم آباد.

پرمصرف ترین وسیله ای که در مراکز ارتوپدی فنی ارائه می گردد کفی طبی (ارتوپدی) می باشد زیرا برای درمان طیف گسترده ای از عارضه ها کاربرد دارد. کفی طبی دارای جزئیات مختلفی است که این آبشن ها، عامل ایجاد تغییر بیومکانیکی و در ادامه باعث درمان می شود. کفی طبی دارای برآمدگی های مختلفی در قسمت های مختلف می باشد که قرار گرفتن دقیق این برآمدگی ها مطابق با آناتومی زیرپای هر فرد، باعث شیف دادن (جابجا کردن) و متعادل کردن وزن در نقاط مختلف کف پا می شود و این مسئله باعث کاهش فشارها در مفاصل فوقانی می گردد.

همان طور که گفته شد انطباق پدها و برآمدگی های هر کفی با آناتومی پا نکته کلیدی در تعیین کیفیت کفی می باشد. اگر کفی دقیقا مطابق با پای هر فردی ساخته شود راحتی بسیار زیادی ایجاد کرده و باعث تغییرات بیومکانیکی (منظور تغییرات بیومکانیکی مدنظر درمانگر) بسیار زیادی می شود .

برای ساخت کفی طبی منطبق با پا از روش های مختلفی استفاده می شود. قدیمی ترین روش ساخت کفی طبی اختصاصی، ساخت کفی از طریق قالبگیری از پای بیمار هست. به این صورت که با استفاده از پانداژ گچی، نمونه گچی از کف پای بیمار ساخته می شود و تغییرات لازم بر روی قالب اعمال شده و کفی طبی ساخته می شود. همچنین استفاده از فوم باکس ها روش دیگری برای ساخت کفی های اختصاصی است.

جهت انجام خدمت و مشاوره رایگان لطفا به بخش تماس سایت مراجعه نمایید و تماس حاصل فرمایید.

تماس با کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی پویا طب